motor

Modena

POPIS | CHARAKTERISTIKA | INFORMACE | TECHNICKÉ PARAMETRY | GALERIE | VIDEO | KE STAŽENÍ

Popis:

Modena Engines je novinkou ve světě motorů pro třídů KZ.

Při svém vstupu na motokárovou scénu představuje zbrusu nový motor KK1 plný inovativních řešení. Kompaktní provedení umožňuje široký rozsah pohybu v záběru, optimalizovat strukturu motokáry a ponechání většího prostoru pro řidiče. Sklon válce zlepšuje aspiraci, usměrnění tok přímo k válci. Oddělené mazání mezi převodovkou a primární jednotkou umožňuje použití malého množství oleje, které zvyšuje výkon.

Mezi další inovaci patří vyjímatelná vložka v klikové skříni, která umožňuje optimalizaci průtoku palivové směsi při různých teplotách nasávaného vzduchu

ZPĚT

 

Charakteristika:

  • Architektura zaměřená na co nejmenší rozměry a hmotnost.
  • Válec skloněný směrem k zadní části, k zlepšení toku sání.
  • Carter s odnímatelnou vložkou tepelně izolačního materiálu.
  • Oddělené mazání mezi převodovkou a primární jednotkou.
  • Bronzový kroužek ve válci (volitelně).
 
Informace:
Obsah: 125cc
Homologační číslo: 1/M/21
Kategorie: 125 KZ2 / 125 KZ1
Vrtání/zdvih: 54×54,43 mm
Max. výkon: 44 kw
Max. otáčky: 15 000 ot./min
Chlazení: Vodou
Zapalování: PVL 105–458 (homologované)
Převodovka: 6ti stupňová
Spojka: Suchá (5 lamel)
Sání: Membránou (klapka)
Karburátor: Dell'Orto VHSH 30 (homologovaný)
Objem spalovacího prostoru: Min. 11cc (předpis CIK-FIA)
Počet přefukových kanálů: 5
Počet výfukových kanálů: 3
Hlavní časování: 130,5° ± 1°
Sekundární časování: 126,5° ± 1°
Časování pátého kanálu: 128,5° ± 1°
Časování výfuku 195° ± 1°
Palivový poměr: 4%
Hmotnost: 18kg

ZPĚT


Technické parametry:

Specifikace
Vůle pístu: 0,06 – 0,07 mm
Štěrbina: 0,90 mm
Vůle klikového hřídele: 0,30 – 0,40 mm
Předstih: 1,5 mm
Svíčka: NGK B10 EG
Olej (primární jednotka): Typ ATF (50 cc)
Olej (převodovka): Typ ATF (250 cc)
Rozsah teploty vody: 40 °C – 50 °C 
Palivový poměr: 4%
Zabíhání: 20 minut ve středních otáčkách při teplotě vody 55 °C
Utahovací momenty
Závit M6: 10 – 12 Nm
Závit M8 18 – 20 Nm
Matice náboje spojky: 60 – 65 Nm
Matice rotoru zapalování: 35 – 40 Nm 
Standartní nastavení karburátoru
Hlavní tryska: 165
Tryska volnoběhu: 68
Emulsní trubice volnoběhu: CD1
Komínek: DQ266
Jehla: K96
Šoupátko: 50
Plovák: 1/9 GR
Šroub volnoběhu: 1,5 otáčky

ZPĚT


Galerie:

01

02

03

04

05

06

07

08

ZPĚT
 

Video:


Představení, výroba a homologace motoru:

 

3D prezentace:

 

Photo slideshow:

 

Technické specifikace:



KE STAŽENÍ:


Materiály jsou prozatím dostupné pouze v anglickém(italském) jazyce.